تصویری از نسخه ی بعدی Assassin’s Creed لیک شد
نويسنده : artin تاريخ انتشار:چهار شنبه 28 اسفند 1392برچسب: PC, PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One, اخبار ,Assassin’s Creed Unity, Kotaku ,

تصویری از نسخه ی بعدی Assassin’s Creed لیک شد

این روز ها شایعات زیادی پیرامون نسخه ی بعدی فرنچایز محبوب و دوست داشتنی Assassin’s Creed منتشر می شود و  هر شخصی نظر خود را دارد; از فرانسه و روسیه بگیرید تا خود مصر. حال خبری، بهتر بگوییم تصاویری که به تازگی منتشر شده است شایعات قبلی را در مورد به وقوع پیوستن داستان نسخه ی بعدی در کشور فرانسه، مهر تایید می زند. با ما همراه باشید.

با استناد به عکس ها و اطلاعاتی که توسط سایت kotaku به انتشار رسیده است، وقایع نسخه ی  Assassin’s Creed Unity-نام نسخه ی بعدی- در فرانسه، قرن ۱۸ همزمان با انقلاب مردمان این کشور رخ خواهد داد. حتی سایت Kotaku اذعان داشته است شخصیت اصلی این عنوان Arno نام دارد و این نسخه، تنها نسخه ای خواهد بود که در پاییز سال جاری انتشار خواهد یافت.

Assassin’s Creed Unityقرار است برای کنسول های نسل هشتمی به انتشار برسد. این در حالی است که طبق گفته های سایت مذکور نسخه ی دیگری برای Xbox 360 و PS3 در نظر گرفته شده است.همچنین بر اساس بیانات Kotaku این دونسخه برای پلتفرم PC به انتشار خواهد رسید و نسخه ی Wii U نیز در کار نخواهد بود.

منبع:گیمفا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

موضوعات وب
نويسندگان